Het nieuwe pasjaar is begonnen!
Het nieuwe pasjaar is begonnen! Met je U-pas doe je dit jaar meer dan 1.200 acties en activiteiten. Bekijk hier het hele aanbod.
Nieuw: gezinstegoed!
Goed nieuws! Vanaf 1 juli 2021 geldt voor het U-pastegoed van kinderen (0 t/m 17 jaar) een nieuwe werkwijze. Je mag dan de tegoeden voor alle kinderen uit hetzelfde gezin bij elkaar optellen. Lees hier alles over het gezinstegoed.
Mijn account is nu Mijn U-pas
Mijn Account heeft een nieuwe naam: Mijn U-pas.
Wat is Mijn U-pas?
Mijn U-pas is een persoonlijke omgeving waarin je eenvoudig en snel:
- kunt zien hoeveel tegoed je nog hebt en waar je het al aan besteed hebt;
- je pas kunt blokkeren bij verlies of diefstal;
- je verlengingsaanvraag voor het volgende pasjaar indient.
Heb je nog geen Mijn U-pas aangemaakt? Maak deze dan nu aan.
U-pas gestolen of verloren?
Blokkeren en deblokkeren
Ben je je U-pas kwijt? Blokkeer deze dan eerst in Mijn U-pas. Heb je je U-pas weer gevonden? Dan kun je deze deblokkeren door een bericht te sturen via het contactformulier met een foto van de voor- en achterkant van de pas. Vermeld daarnaast je volledige naam, adresgegevens en geboortedatum.
Nieuwe pas aanvragen
Heb je je U-pas niet teruggevonden? Dan kun je voor € 5,- een vervangende pas (duplicaatpas) aanvragen via het contactformulier. Kies als onderwerp “U-pas verloren/gestolen/kapot” en vermeld in je bericht de volgende gegevens van de pashouder voor wie je een vervangende pas aanvraagt:
- Geboortedatum
- Adresgegevens
- U-pasnummer (deze vindt je in Mijn U-pas)
De kosten voor een duplicaatpas kun je alleen uit je U-pastegoed betalen. Heb je minder dan € 5,- op je U-pas staan? Dan kun je alleen een vervangende pas aanvragen, zodra je nieuwe U-pastegoed is toegekend.
Let op: mocht je je oude U-pas weer vinden, dan is deze niet meer geldig. Je nieuwe U-pas (duplicaatpas) is nu geldig, hier is het tegoed op gezet.
Alvast veel plezier in het nieuwe pasjaar!