Het nieuwe pasjaar is begonnen!

Het nieuwe pasjaar is begonnen! Met je U-pas doe je dit jaar meer dan 1.200 acties en activiteiten. Bekijk hier het hele aanbod

Nieuw: gezinstegoed!

Goed nieuws! Vanaf 1 juli 2021 geldt voor het U-pastegoed van kinderen (0 t/m 17 jaar) een nieuwe werkwijze. Je mag dan de tegoeden voor alle kinderen uit hetzelfde gezin bij elkaar optellen. Lees hier alles over het gezinstegoed.

Mijn account is nu Mijn U-pas

Mijn Account heeft een nieuwe naam: Mijn U-pas.

Wat is Mijn U-pas?

Mijn U-pas is een persoonlijke omgeving waarin je eenvoudig en snel:
- kunt zien hoeveel tegoed je nog hebt en waar je het al aan besteed hebt; 
- je pas kunt blokkeren bij verlies of diefstal;
- je verlengingsaanvraag voor het volgende pasjaar indient.

Heb je nog geen Mijn U-pas aangemaakt? Maak deze dan nu aan.
 

U-pas gestolen of verloren?

Blokkeren en deblokkeren
Ben je je U-pas kwijt? Blokkeer deze dan eerst in Mijn U-pas. Heb je je U-pas weer gevonden? Dan kun je deze deblokkeren door een bericht te sturen via het contactformulier met een foto van de voor- en achterkant van de pas. Vermeld daarnaast je volledige naam, adresgegevens en geboortedatum.  

Nieuwe pas aanvragen
Heb je je U-pas niet teruggevonden? Dan kun je voor € 5,- een vervangende pas (duplicaatpas) aanvragen via het contactformulier. Kies als onderwerp “U-pas verloren/gestolen/kapot” en vermeld in je bericht de volgende gegevens van de pashouder voor wie je een vervangende pas aanvraagt:

- Geboortedatum
- Adresgegevens
- U-pasnummer (deze vindt je in Mijn U-pas)

De kosten voor een duplicaatpas kun je alleen uit je U-pastegoed betalen. Heb je minder dan € 5,- op je U-pas staan? Dan kun je alleen een vervangende pas aanvragen, zodra je nieuwe U-pastegoed is toegekend.

Let op: mocht je je oude U-pas weer vinden, dan is deze niet meer geldig. Je nieuwe U-pas (duplicaatpas) is nu geldig, hier is het tegoed op gezet. 

Alvast veel plezier in het nieuwe pasjaar!

Naar boven