Cookies 🍪

Deze site gebruikt cookies waar we je toestemming voor nodig hebben.

Partner informatie

De U-pas is een kortingspas voor mensen met een laag inkomen in Utrecht, De Bilt, Houten, IJsselstein en Stichtse Vecht. Op de pas staat een persoonlijk tegoed, dat de pashouders gebruiken om deel te nemen aan sportieve en culturele activiteiten bij verenigingen of organisaties die bij de U-pas zijn aangesloten.

Aanmelden als partner

Wil je partner van de U-pas worden? Meld je dan aan! Dit doe je via het partnerportaal. Zodra je je hebt aangemeld als partner nemen we contact met je op. Heb je vragen over het partnerschap? Bekijk de veelgestelde vragen voor partners of neem contact met ons op.

Aanmelden

Nieuw! De U-pas app

Vanaf 1 juli 2024 kunnen pashouders die de U-pas app hebben gedownload bij jou ook met hun digitale U-pas betalen. Meer informatie over de U-pas app?

Klik hier!

Tegoedpartner

Iedere partner heeft op de aanbodpagina een eigen profiel waarop alle basisinformatie voor de pashouder te vinden is. Pashouders kunnen zo zien dat ze hun tegoed bij jou kunnen besteden. Het is belangrijk jouw pagina actueel te houden, zodat pashouders over de juiste informatie beschikken. Wil je je aanbodpagina aanpassen? Stuur ons dan een e-mail.

Stuur een e-mail

Kortingspartner

Wanneer je de pashouder korting geeft, dan wordt deze op een aparte pagina gepubliceerd binnen de acties op de aanbodpagina. De minimale korting is 25%. Het restbedrag na korting kan met het tegoed van de pashouder worden voldaan. Heeft de pashouder onvoldoende tegoed, dan kan hij/zij het restbedrag zelf betalen. Wil je een actievoorstel opvoeren? Dit kun je doen in het partnerportaal.

Ga naar het partnerportaal

Veelgestelde vragen

Een kortingspartner geeft alleen korting op vertoon van de geldige U-pas. Tegenover een korting staat geen vergoeding.

Een tegoedpartner kan het U-pastegoed incasseren. Bij een tegoedpartnerr kan een pashouder het U-pastegoed besteden.

Bij een aanbieder die zowel kortings- als tegoedpartner is, kan de pashouder het bedrag ná korting betalen met het U-pastegoed. De aanbieder kan naast het afschrijven van het tegoed, ook één of meerdere kortingsacties aan het aanbod toevoegen.

De handleidingen voor de ScanR app en Webterminal kun je ophalen in het partnerportaal.

Je kunt ook de uitlegvideo van de ScanR app bekijken.

Bekijk hier de uitlegvideo van de Webterminal.

Meer informatie

Een transactie kun je annuleren door een e-mail te sturen naar partners@upasbureau.nl, in de mail vermeld je de volgende gegevens:
\

  • Partnernaam: (naam van jouw organisatie/vereniging/winkel)
  • Partnernummer: (indien bekend)
  • Pasnummer: (laatste 8 cijfers van het U-pasnummer dat boven de barcode staat vermeld op de achterzijde van de U-pas)
  • Transactiedatum: (datum waarop het bedrag van de U-pas is afgeschreven)
  • Transactiebedrag: (het totale bedrag van de transactie)

    Het is niet mogelijk een transactie te annuleren die in het voorgaande pasjaar heeft plaatsgevonden.

    Wij kunnen alleen de gehele transactie annuleren. Wil je een gedeelte van het bedrag terugzetten, dan kan dit door de gehele transactie te annuleren en vervolgens een nieuwe transactie te doen voor het daadwerkelijk gebruikte bedrag.

Een uitgebreide handleiding voor het Partnerportaal vind je hier of bekijk hier de handleiding administratie voor het opvragen van transacties en uitbetalingen.

De transacties die je in de lopende maand hebt uitgevoerd worden in de daaropvolgende maand uitbetaald. De uitbetaling vindt altijd rond de 5e van de maand plaats. Valt de 5e in het weekend, dan doen wij ons uiterste best om dit vóór het weekend uit te betalen. Het kan echter gebeuren dat dit pas na het weekend gebeurt.

Meld je aan voor de nieuwsbrief!

Meld je aan voor de maandelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste acties en het laatste nieuws.

Aanmelden